søndag den 25. september 2016

En god lørdag.


I går var jeg sammen med Helle til scraphygge på Djursland.
Det var en superhyggelig dag - og selvom det meste af dagen gik med kurser nåede vi også begge 2 at lave lidt.

Her er et af de 3 kort jeg fik lavet og også det ene af kortene fra kursus.


Papiret jeg har brugt er fra K & Company - jeg fik det af Mona da hun soreterede ud i sit papir for nyligt, jeg synes det er vildt fint!


Motivet er fra White Fairy. Rammen har jeg byttet mig til, men jeg mener den er skåret med die fra Cart Us.


Kattene er skåret med Marianne die.

Tillykke er et Stampendous stempel, jeg har stanset teksten ud med CreaLies die.


Forskellige blomster... 


Kanterne er vist lavet med en Spellbinders die, jeg har byttet mig til udstansningerne engang.


Jeg var på kursus med Laila Hvam i går. Et supergodt og vel tilrettelagt kursus hvor vi lærte at lave kort med lys i.
Her er kortet jeg fik lavet.
Der sidder en diode midt i den pink blomst der lyser når man trykker i øverste venstre hjørne.


Så nu skal jeg på jagt efter dioder og batterier. hehe.

Jeg afholdt selv mit første kursus til scraphyggen i går, og jeg er helt høj af al den søde og positive respons jeg fik. TAK!!

God søndag.
Knus.

3 kommentarer:

  1. To herlige kort!
    Nydelig kattemotiv du har valgt til det første - og flott med den borden du har brukt øverst :))
    Artig vri med lys i kortet du lagde på kurset :))

    SvarSlet
  2. Det er så skønne kort, du fik lavet...
    Dejligt du fik hilst på Laila, som jeg jo er i klub med... og hun er super dygtig :-)

    Knus, Lissy

    SvarSlet
    Svar
    1. Laila har jeg skam hilst på flere gange - og også tidligere været på kursus ved. Hun er super dygtig :)

      Ses vi til Convention?
      Knus

      Slet