onsdag den 14. september 2016

Dagens mand.


Til Scraphygge hos ScrapbookFun i aftes fik jeg kun lavet et enkelt kort. Til gengæld hyggede vi og havde det sjovt - og fik lækker hjemmebag.

Her er det ene kort jeg fik lavet.

 Jeg har brugt papir fra Mister Toms treasures fra Pion.


Motivet er fra et ark fra serien.


"Dagens mand" er et af de stempler vi fik lavet og sponseret (af Dixi craft) eksclusivt til deltagerne i årets scrap i Billund



Jeg har sværtet nogle små chipboardstjerner sorte og pyntet med små rhinsten.


Blondebladene er fra ScrapbookFun. Metalblomster fra Dixi craft.


Jeg har fundet mine gamle EK clips frem - hehe...  de er da lidt fede til Herrekort. De skal vist i brug igen nu.


God onsdag.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Stilig herrekort med mange flotte detaljer!
    Fint med de klipsene :))

    SvarSlet
  2. Flott vintage herrekort Dorthe!
    Lekkert pyntet.
    Ha en riktig god weekend :)
    Klem, Inger

    SvarSlet