tirsdag den 27. september 2016

Chaplin...


Det tredie og sidste kort jeg fik lavet til scraphygge på Djursland var dette herrekort med Chaplin.

Papiret er fra Industrial blokken fra Studio Light.
De sorte hjørner er fotohjørner.


Chaplin har jeg fundet på nettet. Spindelvævsrammen er en die fra Marianne design.


Jeg har igen brugt stemplet vi fik lavet og sponsoreret til Scrap i Billund. Teksten er stanset ud med Sizzix die.


Murstensmønsteret er lavet med die fra Marianne design. Uret er også en Marianne die.

Bladene er skåret med die fra Joy og blomsterne er fra WO. Den fine lille butterfly har jeg købt i en af Facebook grupperne med brugtsalg.




Og nu skal jeg have lidt pakket til Scraphygge hos ScrapbookFun i aften.
God tirsdag.
Knus.

2 kommentarer:

  1. Så flott herrekort!
    Kos deg i kveld på scrappetreff!

    SvarSlet
  2. Super lækkert herrekort

    God søndag til dig, knus

    SvarSlet