onsdag den 21. september 2016

Bryllupskort.


I aftes var der igen Scraphygge hos ScrapbookFun - jeg fik lavet 2 kort.

Da jeg skulle pakke kits havde jeg godtnok svært ved at finde inspirationen frem - men det var da kun til jeg fandt æskerne med Maja Design papir - så gik det uden problemer.

Her er det ene af kortene.
Og det er (selvfølgelig) Maja Design "Vintage Romance" papir.

Kortet måler ca. 12,5 x 17 cm.


Motivet er fra et ark i serien.


Det er det lille motiv her også - og det passer lige præcis i en af mine små stengipsrammer.


Doilyen er skåret med Prima die, bladene er en ny Tim Holtz die.


Hjerteborten er en die fra Marianne design.


Og Love er en die fra Joy.




Tak for besøg - og hav en skøn onsdag.
Knus.

2 kommentarer:

  1. Nydelig kort, Dorthe!
    Så fullt av flotte detaljer :))

    SvarSlet
  2. Et fint kort med mange fine detaljer på:)
    Ønsker deg en fin kveld:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlet