søndag den 21. august 2016

Samme papir som Herrekortet forleden.


Allerførst vil jeg lige takke jer for alle lykønskningerne med mit nye job.
Jeg glæder mig rigtig meget til at starte!

Her er det tredie af kortene jeg lavede i klubben torsdag aften.


Jeg har brugt samme papirer som jeg brugte til Herrekortet jeg også lavede den aften.


Motivet er fra Digital papers, jeg har stanset det ud med en die jeg har købt på nettet... den har af en eller anden grund ikke noget navn? 


Hjørnerne er skåret med die fra Joy. Teksten er klippet ud af et ark fra Pion papiret Mister Toms treasures.


Blomster fra WO. Grene/blade er lavet med Tim Holtz punch.

De bittesmå sommerfugle er også klippet ud af Pion papiret.


Borten er skåret med die fra Cheery Lynn.

Den fine sommerfugl er fra et smykke.


Jeg synes da kortet er ret tøset - selvom papiret er fra en Herreserie ;)

I dag bliver min skønne søn 25 år.
Så han har bestemt at vi skal ud og spise kinesisk i aften... uhmm... glæder mig.

Hav en skøn søndag.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Beautiful creation with lovely details.

    SvarSlet
  2. Så vakkert, Dorthe!
    Herlige dies og detaljer her!
    Jeg fatter ikke at du klarer lage så mange flotte kort på en kveld - du er en racer :))
    Gratulerer med sønnen - og ha en fin aften!

    SvarSlet
  3. so lovely card;))..lovely evening with your son & happy weekend dorthe!

    SvarSlet