tirsdag den 30. august 2016

Nyt fra Dixi Craft.


I fredags kom der masser af nyheder fra Dixi craft, og jeg har igen leget lidt med tingene før de kom i handlen.
Her er et af de kort jeg har lavet med de nye lækkerier.


Papiret er fra en af de nye blokke PP0065


Julemanden og rensdyret er VILDT skønne synes i ikke? - jeg elsker den die!


Her er et af de nye tekststempler,


Og så den nye alfabet die ...  den er jeg fuldstændig vild med. Og jeg ved allerede nu at den vil blive flittigt brugt! 
Bagved har jeg en stjerne skåret med endnu en af de nye dies.


Det søde lille hus med sne på taget er endnu en af de nye dies.


Snemanden er en af de nye motivstempler der er kommet.


Og motivet er selvfølgelig en af de nye toppers.


Der kommer flere kort med de mange Dixi nyheder de næste uger.



God tirsdag.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Flott julekort og så mange herlige dies og stempler!
    Gleder meg til å se flere etterhvert :))

    SvarSlet
  2. Flot julekort. Ja så fik man lige nye die-behov. :-))

    SvarSlet
  3. Her var det mange nye flotte dies. Likte spesielt godt alfabet-dien.

    SvarSlet