fredag den 19. august 2016

Jeg har igen lavet Herrekort.

I dag vil jeg vise et Herrekort jeg fik lavet i klubben i aftes
 - og så får i et (indtil videre) billeder af min give away.

Pion serien "Mister Toms treasures" er en af mine absolutte favoritter for tiden, sammen med Maja designs "Summertime".
I aftes lavede jeg 2 kort med samme papirer fra Mr. Tom serien.

Kortet er mit 2. bidrag til WLVC udfordringen.

Her er det ene.
Kortet er ca. 13 x 18 cm.


Motivet er fra et ark fra serien. Tandhjulscirklen er skåret med die fra Joy.


Skiltet er også klippet ud af et ark fra serien.


Doily skåret med MFT/DieNamic die og stjerne skåret med Joy die. 
Perlen er fra mit "lille lager"



Lidt forskellige blomster. Bladene er skåret med Cheery Lynn die. Uret fandt jeg blandt mine charms - og det lille Tillykke skilt er fra mine "til salg" kasser. Nu har jeg besluttet mig for at dem kan jeg godt selv bruge, efter at de har været til salg i laaaang tid *GG*


Metalhjørnerne er fra Dixi craft.

Min svoger har fødselsdag i dag - så måske er det kortet til ham.

  Og så får i et billede af hvad der indtil videre er lagt i min give away, der kan muligvis komme mere i - hvis der er flere der deltager i trækningen.
Jeg vil putte lidt mere i ved 40 - 50 - 60 deltagere o.s.v.
Der er stadig 2 krav der SKAL være opfyldt for at man kommer i betragtning (og ja ... jeg tjekker det)
Du SKAL være fast læser af bloggen - det vil sige... tilmeldt under faste læsere i sidebarren!
Og du SKAL kommentere under indlægget HER. Altså selve indlægget med Give away/Candyen.



God fredag derude.
Knus.

5 kommentarer:

  1. Stilig herrekort, Dorthe!
    Og flotte dies du har brukt :))
    Give away premien ser meget spennende ut, og så nydelige blonder du har puttet oppi :))

    SvarSlet
  2. Meget flot kort du har lavet, det er også nogle skønne farver du har sat sammen, det hele passer sammen:)
    Rigtig lækker give away, den der vinder den er super heldig:)

    SvarSlet
  3. What a beautyful card jou made with Nice details. Thanx for jou King us at the WLVC.

    Hugs Joland

    SvarSlet
  4. Great card with fatastic details. I love this kind of male cards. Thanx for joining us at WLVC. We love to see your cards.
    xxx Plony

    SvarSlet
  5. What a beautiful card! Thanks for joining us at WLVC.
    xx Henriëtte

    SvarSlet