torsdag den 4. august 2016

Give away/Candy tid.


Jeg kom til at kigge på tælleren på min blog forleden, og hold da op... !! 
Den rammer jo snart 350.000 besøg!
Det er VILDT - og det skal fejres!!
Derfor laver jeg en give away/ blogcandy der udtrækkes... hmm...  om en måned - altså Søndag d. 4. september.

Og da jeg synes blogverdenen er ved at gå lidt i stå - og at der kommer meget få kommentarer så er det altså et krav for at kunne deltage at man:

1. Kommenterer under indlægget her (dette kræver en google konto, men den er gratis!)
2. Er fast læser af min blog. (Altså er tilmeldt under faste læsere i sidebaren)

Man må gerne dele opslaget på egen blog, facebook og lignende, det er dog ikke et krav.


Jeg ved endnu ikke hvad gevinsten helt nøjagtig bliver.. men der kommer blomster, blonde, charms, papir, motiver, die og muligvis lidt mere i
Lad os sige at jo flere deltagere ... jo mere putter jeg i. 

42 kommentarer:

  1. Jeg bliver jo nødt til at deltage - selvom jeg dælme ik er ret flink til blogrundfart :/
    Men altså jeg krydser fingre ;)

    SvarSlet
  2. Jeg synes det er en dejlig og inspirerende sid du har

    SvarSlet
  3. Altså pips, du er da bare så herlig... og så bliver jeg jo også nødt til at være med, tænk hvis man kunne gå hen og vinde noget af de lækre ting du lægger inde med...ja for det kan jeg jo se på dine kort :-D ;-) Glæder mig til Billund, vi ses.

    SvarSlet
  4. Du har fuldstændig ret i at blogverdenen er ved at gå lidt i stå men det er vel vores egen skyld når vi bruger FB og mange stiller spørgsmål på FB der gør det tydeligt at de ikke læser på vores blogge. Jeg fik også lige kigget på min tæller, den har rundet 300.000, så der er altså alligevel nogle der smutter forbi hos os. Stort tillykke med de 350.000 og jeg er en af dem der har været med til at skabe det store tal og jeg fortsætter troligt ;O))

    SvarSlet
  5. Hold da op..... Flot med alle de besøg. Tillykke med det.
    Selvfølgelig er jeg med i en candy. Det er ved at være en sjældenhed i vores forsømte blogverden.
    Jeg har gjort som du beder om.....som altid ! Men jeg har jo fulgt dig i årevis.
    Knus.

    SvarSlet
  6. Tillykke - sikke en bedrift, for det kan jo kun lykkes, hvis blogejeren selv er flittig med at bruge sin blog, og det må jo siges, at du er super god til det (i hvert fald ift så mange af os andre ... Host host)
    Ja, desværre er der ikke meget blogrundfart længere, men her forsvinder tiden endnu hurtigere end tidligere ... Håber snart, der bliver bedre tid til at være kreativ både spm scrapper og som blogger 😉

    SvarSlet
  7. WAUW hvor er det flot Pips, stort tillykke med det, det er man jo næsten nødt til at deltage i. Må indrømme, at jeg er en af dem, der er gåret meget i stå i blogverdene, men der er bare efterhånden sååå meget, der skal tjekkes, men synes bestemt, det er en god ide med at trække det liddt frem i lyset igen, det vil jeg gerne være med til at prøve på. Held og lykke med de næste 350.000 også.

    SvarSlet
  8. Hej Dorthe. Flot af dig at udlodde en gave. Ikke sært at du bliver godt besøgt, for du laver nogle fede ting. Jeg må også indrømme at jeg ikke er flink til at blogsurfe og ikke engang til at holde øje med Facebook. Men en gang imellem tager jeg mig tid til at kigge lidt, og så er det fedt at nogen lægger noget ud, som kan være til inspiration. Og dine kort er meget inspirerende, så "keep on the good work".

    SvarSlet
  9. Tillykke med det :-) Jeg læser med herinde hver gang du laver link til dine kort m.v. Jeg har kun en google konto, og mener faktisk jeg er i den sidebar du nævner som faste læsere, og det gør jeg fordi jeg kan vælge at sige stop med at følge. Jeg vil da meget gerne være med i lodtrækningen om den fine præmie hvad end det så bliver, og glæder mig til min deltagelse i Billund for første gang :-)

    SvarSlet
  10. Hvor er det flot, det er fordi du er så god og laver flotte og spændende ting, din blog er virkelig et besøg værd:)
    Jeg må desværre indrømme, at jeg er en af dem, der forsømmer bloggen og det er en skam, men det kniber med tiden og så kan jeg godt lide at følge med på Facebook.
    Spændende med en give away:)
    Knus Annette

    SvarSlet
  11. Jamen er jo så heldig stadig at være følger herinde, og har da også stadig googlekonto... såååå, helt stået af blogverden er jeg da ikke, men du har ret, det er blevet meget mere FB og meget mindre blog ;-)

    SvarSlet
  12. Hold nu op, hvor er det flot ����
    Du er også flittig til at lægge inspiration op for alle os, som ikke får lagt noget op ��
    Kigger af og til på din blog.

    SvarSlet
  13. Jeg følger din blog meget men er ikke så god til at kommentere gør jeg mere på fb. Altid spændende og lærerigt at følge hvad du finder på af kreative kort

    SvarSlet
  14. What a milestone you achieved! Really a gr8 figure!
    I followed ur blog for few years back, but not much in commenting, do more on FB! Your creations are always inspiring with load of embellishments and little elements with detailed work! Love your gorgeous work! Thank for the opportunity to win some surprise candy bow with full of goodies! Posted the pic in my sidebar!

    SvarSlet
  15. 350.000 det er dælme vildt. Dejlig inspirerende blog.

    SvarSlet
  16. Thanks for the chance to win..
    I am a follower. My post about your candy is here
    http://riliska.blogspot.ru/2016/08/blog-post.html

    SvarSlet
  17. Godt gået, kan godt forstå at du har haft så mange besøg på bloggen, da der jo altid bliver lagt nogle mega flotte kort på bloggen.

    SvarSlet
  18. Ja du har ret - vi er ikke længere så flittige til at lægge en kommentar på de forskellige blogs. Og det er ærgerligt, når nu I lægger så stort et arbejde i det.

    SvarSlet
  19. Tillykke med de mange besøgende. Jeg har fulgt dig i flere år. :-) Du har helt ret angående mindre besøg i blogverden, det Kan jeg også se på min egen. Din side er altid inspirererne at besøge.

    SvarSlet
  20. Jeg er inde og kikke hver dag, og har hentet meget inspiration hos dig. Det er flotte kort du laver.

    SvarSlet
  21. hej Dorthe
    Du har en flot Blog som jeg desværre glemmer at få besøgt. jeg vil prøve at kikke forbi lidt oftere fra nu af- spændende at se hvor mange du når op på inden den 4/9
    knus anette

    SvarSlet
  22. Jeg er helt enig i at der er alt for stille i blogland. Det er jo lige før man ikke gider blogge...
    Jeg følger stadig med hos dig (og er fast følger) men får sjældent skrevet.

    SvarSlet
  23. Så spennende, Dorthe!
    Jeg finner masse inspirasjon på bloggen din, du er fantastisk flink og lager kort med masse variasjon :))
    Takk for give away'en din!

    SvarSlet
  24. Jeg følger din blog ind imellem, især hvis der virkelig er noget der fanger mig :D

    SvarSlet
  25. jeg er tit inde og kigge på dine flotte ting. men er ikke selv for god til at få blogget.. har en masse tanker om at NU skal det også blive bedre.. men ak nej.. det dejligt der er nogle som holder ved trods facebook er ved at overtage det hele.

    SvarSlet
  26. Wow er flot besøgstal, men du laver også super mange flotte ting 😄👍

    SvarSlet
  27. Kan godt forstå at så mange har kigget på din blog, du laver så skønne kort, og er en stor inspiration for mange af os��

    SvarSlet
  28. Tillykke med de mange besøg. Er lige begyndt at følge/læse blogs igen efter en lang pause, og nyder helt sikkert at søge inspiration på din skønne blog. :)

    SvarSlet
  29. Såååå spennende med så mange besøkende 😄😄😄 å såå flott med en GIVEAWAY 😄😄😄 du har en flott stil, å jeg er sikker på at du kommer til å lage mange fine prosjekter i fremtiden. Krysser fingrene (selv om jeg ikke har flaks) 😉

    SvarSlet
  30. Wow ... tillykke med det flotte besøgstal ... og selvom jeg ikke har været så flittig gæst her et stykke tid, så nyder jeg stadig dine smukke kort, når jeg ser dem.

    Knus :)

    SvarSlet
  31. Flot med så mange følger, er dog ikke selv ret god til at huske at kommentere på de forskellige blogspot.
    Spændende hvad du finder på i gaven��

    SvarSlet
  32. Eg vil gjærene vera med på feiringa di :) Blei "kjent" med deg i 2010, da du var den første "utlending" som kommenterte i bloggen min, og siden da har eg vore følger av bloggen din :)
    Følger med på det du lager, men ikkje alltid like flink til å legge igjen kommentarer. Spesielt ikkje i sommer.

    SvarSlet
  33. Congratulations on so many blog visitors.
    Your work is always amazing , I love it.
    Thanks for the chance to win your giveaway.
    I addet it on my sidebar.

    SvarSlet
  34. Hej Dorthe.
    Imponerende så hurtigt du rundede de 350.000 besøg, stort tillykke med det. Det er nu også velfortjente, for du laver nogle flotte kort.
    VH Heidi Turcios

    SvarSlet
  35. 350000 er jo vildt mange besøg😀 Men det er jo nok fordi dine kort er flotte, du er god til at skrive om dem og fortælle hvad du har brugt, og så er der også vildt meget inspiration at hente i din sidebar 👍👍

    SvarSlet
  36. Tillykke med det flotte besøgstal - jeg har fulgt dig i flere år og bruger dig tit som inspiration til egne kort..
    Vil helt vildt gerne vinde din give-away, som sikkert er fyldt med lutter lækre sager :)

    SvarSlet
  37. Altid dejligt at få ny inspiration fra din spændende side. Godt med de detaljerede billeder, så man kan se de små enkeltheder.

    SvarSlet
  38. Jeg vel også være med, kikker tit ind på din blog som jeg følger fast ;-)
    Elsker at få pakker der kan bruges til kreative arbejde
    Vi ses

    SvarSlet
  39. Tillykke med de mange scrappe glade mennesker, der er stoppet op og har kigget med her hos dig. Det er også værd at kigge på det du laver, for det er inspirerende som bare pokker (Y)
    De nye dies skal på indkøbslisten lige NU. :-)

    SvarSlet
  40. OMG! 350000 blog visitors! Congratulations! I'm a new follower. So glad I found you lovely blog. I had a look around and love your wonderful work. Thanks so much for the chance to win your giveaway. I shared it on my sidebar.
    Have a lovely day, Valerija

    SvarSlet
  41. Nå,så spennende med giveaway :-)
    Krysser fingrene !
    Bilde og link er i min blogg.
    Kanskje du vil delta i trekningen av min giveaway ...

    -Helle-

    SvarSlet
  42. Hurraaaaa og tusind tak Dorthe :-)

    SvarSlet