søndag den 7. august 2016

Et maritimt kort igen.


Jeg har igen siddet og nusset lidt med mit kit fra Crafteezee collections og det kom der dette kort ud af.


Papiret er fra Maja designs Summertime serie.


Ankeret der var med i kittet er så fint - og derfor besluttede jeg at det var det der skulle være blikfang på kortet. Rammen omkring er lavet med die fra Marianne design.


Hello er en die fra Hero Art. Gazen har jeg fået af Bente!


Rebet er en Marianne design die.


Blomster, bånd, snor og perle er alt sammen fra kittet.



Den smukke blonde har jeg fået af Anni. Borten med skibe er fra et stykke Maja papir.


Kageservietterne er fra mine gemmer ;)


Deltag gerne i min give away som du finder HER.
Knus.

6 kommentarer:

  1. Det er simpelthen lækkert :D

    SvarSlet
  2. Et maritimt og fint kort:)
    Ønsker deg en fin kveld:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlet
  3. Rigtig flot maritimt kort.

    SvarSlet
  4. Igen et super flot kort fra dig Dorthe:) så mange skønne die/ting du har brugt på kortet:)

    SvarSlet
  5. Super lekkert kort Dorthe!!
    Fin uke til deg :)
    Klem, Inger

    SvarSlet
  6. Fantastic nautical creation, love it!

    SvarSlet