lørdag den 20. august 2016

Et maritimt "Hjertekort" ... og mit nye job!!!


ENDELIG skal jeg ikke længere tie stille - men må fortælle at jeg snart starter i nyt (og FEDT) job.

Jeg blev for lidt tid siden tilbudt ansættelse i ScrapbookFuns nye og meget større butik - og det har jeg selvfølgelig glad takket JA til!
Konceptet Charlotte og Henrik planlægger er total lækkert og lige mig, så jeg GLÆDER mig som et lille barn.
I kan læse lidt om den nye butik HER.

Og så til endnu et kort jeg lavede i klubben torsdag aften.
Igen et maritimt kort - og igen har jeg grebet Maja design Summertime papiret.
Kortet er lavet på et hjertekort.



Den lækre tag lignende udstansning er lavet med en die fra Marianne design.


Motivet er fra et af arkene i serien. Mågerne er skåret med die fra Joanna Sheen. 

Søhest er lavet med die fra Marianne.


og det er fyrtårnet også. Chipboard planterne var med i kittet jeg for nylig købte fra Crafteezee collection.


Strandstolene er også en die fra Joanna Sheen.


Blomster fra WO - og skalle jeg har fra Bodil.


Nu kan det da være jeg kan få brugt de hjertekort jeg har liggende .. hehe.

Rigtig god weekend.
Knus.

8 kommentarer:

  1. Fint kort, og tillykke med dit nye job :D

    SvarSlet
  2. Et kæmpe stort tillykke med dit nye job, det lyder bestemt spændende og er da vist lige dig ;O) Et rigtig fint kort du har lavet.

    SvarSlet
  3. Super flot kort du har lavet her igen Pips, og kæmpe tillykke med det nye job også, det lyder da rigtig spændende.

    SvarSlet
  4. Åh Pips, det bliver spændende👍🏻👍🏻👍🏻 tillykke til dem og dig. Esbjergpigerne må vist snart på roadtrip igen😜 God weekend. Kh 10na

    SvarSlet
  5. Kæmpe stort tillykke til jer alle 3 Sikke dog en dejlig nyhed Glæder mig til at se jeres nye udfordringer.

    De varmeste lykkeønsker
    Cecilie Fyhn

    SvarSlet
  6. Lækkert kort og STORT TILLYKKE med jobbet! Det kan kun blive godt 😀👍👍

    SvarSlet
  7. Flott kort du har laget!
    Så spennende med ny jobb - gratulerer!
    Det er nok en plass du kommer til å trives :))

    SvarSlet
  8. Gratulerer med ny jobb!
    Og igjen eit lekkert maritimt kort frå deg :)

    SvarSlet