mandag den 29. august 2016

Et kort til en vin-elsker....


Kort nr. 3 fra lørdagens Scrap i Billund blev dette.

Jeg har brugt noget gammelt Tilda papir.
Stemplet er fra et sæt jeg har købt på FB - med ene tekster om vin. Jeg har stanset ud med die fra Spellbinders fra samme sæt som den store ramme er fra.


Vinflaske og glas er en die fra Frantic Stamper.

Blondeblade og blomster er altid et hit hos mig. Sløjfen er bundet i organza, og så har jeg igen brugt en af yndlingsperlerne.


Hjørnerne øverst er skåret med die fra Joy.

Kortet er ca. 13 x 18 cm - da den store ramme ikke kan være på et almindeligt kort.

God ny uge derude.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Så flotte kort du fikk laget på scrappetreffet!
    Likte godt vinkortet ditt - artig tekst :))
    Og så fint det var å trekke bånd gjennom den die'en - det var bra kommet på og tok seg godt ut :))
    Ønsker deg ei fin uke!

    SvarSlet
  2. Vakkert kort , så mange flotte detaljer og farger . Klem Synnøve

    SvarSlet