søndag den 28. august 2016

Et kort med en sød kat.


I går havde vi Scrap i Billund for 6. gang. Og hold nu op jeg havde en dejlig dag!
Jeg nåede ikke at snakke med halvdelen af de søde deltagere ....  men tiden fløj jo afsted og pludselig var dagen gået.

Jeg fik dog lavet lidt - selvom jeg kom sent i gang :)
Her er det første af dagens 4 kort.

Jeg har brugt papir fra Maja design


Motivet var i den goodiebag jeg fik i går, det er fra White Fairy.
Rammen er skåret med die fra Marianne design.


Sommerfuglen er fra Memory Box.
Jeg har lagt lidt gesso på kanterne af papiret, blomsterne og sommerfuglen.


Blomster fra WO. Blonden er fra gemmerne.
Stokroserne er skåret med die fra IO.





Hav en skøn søndag!
Knus.

2 kommentarer:

  1. Et herlig kort, Dorthe!
    Så fint med de nydelige duse fargene - og det skjønne pusekatt-motivet :))
    God søndag til deg!

    SvarSlet
  2. Sikke et yndigt kort. Dine forrige indlæg er også skønne. Tillykke med dit nye job. :-)

    SvarSlet