lørdag den 13. august 2016

Et Herrekort.


Det andet kort jeg fik lavet i klubben torsdag blev et Herrekort.

Det er mit bidrag til udfordringen hos WLVC 


Jeg har brugt papirer fra Pions serie Mister Toms treasures.
Den superflotte spindelvævsramme er en ny die fra Marianne design. Jeg har fået dien af en sød scrapveninde. 

Motivet er skåret ud fra et ark i serien


Urene er også klippet ud af et ark fra serien. Det er nummerplade borten også.


Den fine hat var også på et af arkene - så den blev også klippet ud.
Bladene er lavet med samme Marianne design die som rammen.


Teksten har jeg fået, den printet på et ark papir, og lige klar til at stanse ud.  jeg opdagede at den lige akkurat kan være i min mindste SU punch.


Det er min yndlingsserie til Herrekort lige pt. Der laves efter min mening alt for lidt papirs serier til Herrekort. 

Husk min blog give away som du finder HER.
God weekend.
Knus.

7 kommentarer:

  1. Et detaljrikt og fint herrekort:)
    Mange fine detaljer og en fin spindelvevdies:)
    Ønsker deg en fin lørdag:)
    Fra Karin D

    SvarSlet
  2. WOW........what a gorgeous men card you made with a lot of details to see. Thanks for joining us at the WLVC.

    Jolanda

    SvarSlet
  3. Perfect Masculine card, love it!

    SvarSlet
  4. Stilig herrekort, Dorthe! Flott design på det :))
    Er helt enig med deg i at det produseres alt for lite papir for maskuline kort o.a.
    Ha en fin søndag!

    SvarSlet
  5. This is a great card for our challenge at WLVC. I love this kind of images and you made a lovely card with yours. Thanx for joining us and we would love to see you back.
    xxx Plony

    SvarSlet
  6. Det er et rigtig flot kort du har lavet.

    SvarSlet
  7. magnificent card for men. you are so talented to make different kinds of cards...
    hugs dorthe;)) maija

    SvarSlet