fredag den 12. august 2016

Endelig i klubben igen.


I aftes startede vi igen i klubben efter ferie, det var så godt at se de søde scrappe-høns igen ... ihvertfald nogle af dem.

Jeg fik lavet 2 kort.
Det første her er nærmest et lift af et af Helles kort.
Kortet er mit bidrag til udfordringen hos Live & Love crafts.

Jeg har brugt papir fra ScrapBerrys og noget polsk jeg ikke kan huske navnet på.


Motivet er fra et Marianne design motivark. De 2 rammer bar er lavet med en Spellbinders og en Precious Marieke die.


Jeg har igen brugt min nyerhvervede jordbær die fra Cottage Cutz. Jeg er SÅ vild med den die!!
Jeg har fået at vide at ScrapbookFun  snart får den die hjem nu. 
Bladene er skåret med die fra Marianne design. Blomsterne er fra Wild Orchid og Northstar stamps.


Sommerfuglene er skåret med Joy die.


Flere jordbær og flere WO blomster.


Tillykke er en Nellie Snellen die.
De små glitrende halvperler jeg har brugt er egentlig beregnet til negle - men .... 
jeg pynter ikke negle... jeg scrapper! *G*

Husk min blogcandy - som du finder HER - Jeg viser snart et sneak peak af gevinsten.

God weekend lige straks.
Knus.

5 kommentarer:

  1. Herlig kort, Dorthe, med den søte kaninen :))
    Alltid så mange flotte detaljer på kortene dine.
    Ja, det er godt når hverdagen starter igjen, og vi kan komme i gang med våre "vanlige" gjøremål og sosiale møtesteder :))
    Ha en fin weekend!

    SvarSlet
  2. Soooo sweet and adorable, love all the little embellishments and beautiful dies!

    SvarSlet
  3. Super sødt kort!!

    Alt for længe siden, at jeg har været herinde ... men bedre sent end aldrig, ikke også?

    Knus :)

    SvarSlet