lørdag den 6. august 2016

Crafteezee Collections månedskit.


I går fik jeg mit første månedskit fra Crafteezee Collections og i dag har jeg lavet min første kreation med kittet.

Jeg blev faktisk så inspireret af at pakke kittet ud at det er indpakningen jeg har brugt til dette tag ;)


Selve det store tag er lavet af indpakningen til det smukke stykke blonde der var med i kittet.


Her er pakken m. blonden *G* - Baggrundskartonet i de forskellige pakker er vildt fint - og det vile være synd bare at smide det ud!



Søstjernen er fra mit eget lager, men der var en meget lignende i kittet. Båndet jeg har bundet i tagget var bundet om pakken vi fik kittet i.


Så fint var kittet pakket ind. Det er da en lækker pakke at få ind af døren.


Her er den smukke blonde. Jeg har den i forvejen i 5 farver - men derfor kan man da sagtens bruge lidt mere.



Der var en personlig hilsen på kittet der var skrevet på et tag, jeg har klippet teksten ud og brugt her på mit tag. Træknappen er også fra kittet.


Skibet er lavet med die fra Marianne design, den er sat på en udstansning lavet med en Joy die, udstansningen er også lavet i karton fra en af indpakningerne..
Sejlene er sværtet hvide med Brilliance sværte.


Lidt blade skåret med Joy die (i karton fra indpakningen) og forskellige blomster.....


De 2 brune har jeg lavet af silkepapiret som kittet var pakket ind i.


Jeg har allerede bestilt næste måneds kit - og glæder mig til at modtage det.


Og de næste dage kommer der nok lidt flere kort fra mig lavet med dette kit.


Deltag meget gerne i min blogcandy som I finder i forrige indlæg!!
Knus.

5 kommentarer:

  1. Er vild med det og så fedt at du har brugt indpakningen også ����

    SvarSlet
  2. Så nydelig tag'en ble, og så mange fine detaljer du har pyntet med!
    Artig at det er mulig å bruke innpakningen :))
    Ser ut som et meget flott kit :))

    SvarSlet
  3. Det er super flot, du er fantastisk til at se muligheder i alt og har en masse super gode ideer:)
    Det Kit er vist noget for mig, jeg vil da prøve at bestille et, hvis jeg kan finde det.
    Knus og god søndag

    SvarSlet