søndag den 10. juli 2016

Summertime.


Og selvom man ikke kan se meget sommer i det danske vejr - hihi, så er der da en del sommerfornemmelser i det nye LÆKRE Maja design papir.
Min formiddag er gået med at lave dette kort med de nye papirer - og har jeg hygget mig? - JA - det tror jeg nok lige! 

Jeg var forelsket sidste år da "Summer Crush" kom på markedet, og det er jeg bestemt også nu i den nye serie. Wauw jeg synes den er lækker!
Her er mit første kort med papirerne, og jeg lover det bliver det sidste i denne weekend.


Det skønne motiv har jeg stanset ud af et af mønsterarkene. 
Det er stanset ud med MFT pierced oval.


Den lille lygte er et chipboard.


Kanterne på Majas papir er altid smukke og anvendelige, og så passer de præcis i det mindste af de stitchede banners fra MFT/DieNamic.
Bladene er blandt mine favoritter, de er lavet med Dixi craft die.


Jeg har delt papiret med en Cheery Lynn die.



Roserne fra Dixi craft matcher fuldstændig farven i de smukke papirer, jeg har også brugt et par af de flade papirsblomster, de er ellers sjældent brugt på mine kort - men måske skal der ændres på det. 
"Glasskoen" er fra ebay og de små træhjerter er købt hos Live & Love crafts.
Her er igen en del Dixi craft blade.


Rammen omkring cyklen er skåret med Joy die. 
Kortet er i telegram størrelse.
God søndag.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Det er så smukt og sommerligt i det lækre papir..... og vejret er da lige scrap vejr :-)
    og kommer da gerne og besøger dig her, knus

    SvarSlet
  2. Fantastisk nydelig kort, alt matcher så flott i fargene - og herlige papirer!
    Heller ikke her ser vi noe til sommeren, så i dag har også jeg brukt dagen på scrapperommet :))

    SvarSlet