onsdag den 20. juli 2016

Summer crush bryllupskort.


Andet kort fra hyggedagen i går er dette.

Jeg har brugt Maja design "Summer crush" papir til kortet.


Motivet er også fra et ark fra serien, den lille ramme er i stengips. 


Teksten er et Hobbygros stempel jeg har stanset ud med die fra Marianne design.

Blomsten bagerst er lavet med en die jeg ikke aner hvor er fra (hjælp gerne hvis du ved det?)
Trækrone fra CChobby og metalkronen fik jeg af Helle.


En blandet "buket" - Der er blomster fra North Star, Kort og Godt, Wild Orchid ... og så en af de smukke blondeblomster.
Bladene er lavet med die fra Cottage cutz.


Jeg har stanset doily ud med en Sweet Dixie die og en Joy craft die, og den sidste er en kageserviet.

God onsdag.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Et dekorativt og fint pyntet kort, med mange fine detaljer på:)
    Ønsker deg en fin søndag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlet
  2. Wow så lekkert! Fantastisk nydelig med så mange flotte detaljer!
    Fortsatt god sommer :)
    klem Unni

    SvarSlet
  3. That looks really great - very exclusive with a wonderful precious shabby-exclusive look!

    SvarSlet