tirsdag den 12. juli 2016

Mere Summertime...


Når de planer man havde for dagen bliver ændret er det da godt man så får tid til at lege i scraphjørnet, det kom der endnu et Summertime kort ud af.

Kortet er mit bidrag til udfordringen hos The Ribbon Girl 



Jeg har igen lavet kortet ca. 13 x 18 cm.


Motivet er fra et af motivarkene fra serien, chipboardet over motivet er resterne af en ødelagt chipboard ramme.

Teksten er det nederste af et tags fra motivarket.

Resten af samme tag er stukket ned bag motivet sammen med endnu et tag fra arket.


Hjerterne er skåret med die fra CreaLies.


Blomster og bær fra flere forskellige steder som Wild Orchid, Kort & Godt og Live & Love crafts.
Bladene er skåret med die fra Spellbinders


Metalhjørne fra Dixi craft og gaze jeg har fået af Bente :)


Jeg sorterede mit Maja design papir i går, og fik det lagt sammen i de rigtige kollektioner - og så opdagede jeg til min rædsel at der faktisk er en del serier jeg næsten har BRUGT OP!!!  *Gisp*
Det må der jo gøres noget ved ... SNAREST! *G*
Der var også engang en serie der hed Mine Venner - der vil jeg SÅ gerne have fat i den der hedder Carina ... skulle I vide hvor den kan erhverves - så lad endelig høre fra jer.

Hav en fantastisk aften.
Knus.

2 kommentarer:

  1. Et sommerlig og flott kort, med et fint motiv og fine detaljer:)
    Ønaker deg en fin dag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlet
  2. Så vakre ark og farger , flotte detaljer . Får sommerfølelse av kortet, klem Synnøve

    SvarSlet