onsdag den 13. juli 2016

Lets get together....



Uuuhh... jeg er SÅ glad for mine stempler med vin tekster, dem er jeg sikker på jeg får meget sjovt ud af.

Her er endnu et vin kort.
Papiret er fra en Joy blok. Og igen er kortet 13 x 18 cm.
Det er mit bidrag til udfordringen hos Card Mania


Jeg synes de stempler er både flotte og sjove - det er lige mig, at det her så passer næsten perfekt i min nye Spellbinders - det gør jo ikke spor.


Vinflaske og glas er en die fra Frantic Stamper. Bodil har lavet de små vinflaske etiketter.

Lidt blomster fra Wild Orchid, blondeblade og en dobbelt organza sløjfe.


Organzaen har jeg også trukket gennem mine udstansninger.

Hjørnet er en Joy die.


Lige for tiden kan jeg slet ikke stoppe igen med at lave kort - men nu har jeg så også haft en laaang periode hvor jeg intet lavede - så udligner det vel hinanden - hihi.


God dag derude.
Knus.

5 kommentarer:

  1. Nydelig (som alltid), Dorthe!
    Fint stempel og flotte dies du har brukt.
    Fortsett du gjerne å lage kort i samme tempo som nå, da blir det masse til glede og inspirasjon for oss i tiden fremover :))

    SvarSlet
  2. Kjempefine stempel og dies , kjempefint kort . Klem Synnøve

    SvarSlet
  3. Flot, flot og så smuk en die du har der passer til det fine stempel.
    Det er da vildt som du er produktiv og flittig på bloggen. Lidt hyggeligt at komme rundt og kigge.

    SvarSlet