lørdag den 9. juli 2016

Kort med fugle.


Uhmm...   Jeg har lige været forbi postbutikken og hente min pakke med den spritnye "Summertime" serie fra Maja design.
Nu ved jeg godt hvad aftenen kommer til at gå med, hvis jeg da kan nænne at skære i papiret *G*

Så her får i lige det sidste af de kort jeg fik lavet i klubben torsdag aften.
Det bliver mit bidrag til udfordringen hos Kort o Mania.

Kortbase og papirer har jeg skåret med QuicKutz/Lifestyle die. Papiret er fra Prima.


Dobbeltsløjfe i fin prikket organza, og så lige en af yndlingsperlerne.


Motivet havde jeg i en af mine mapper, men det er fundet på nettet engang.
 Rammen er en die fra Joy.


Denne gang er blomsterne faktisk ikke fra WildOrchid, kun rosen.
De lyserøde er købt hos Riddersholm design og de andre er købt hos North star design på Facebook.


Tillykke er et Stampendous stempel, stanset ud med Spellbinders die.


Jeg er SÅ vild med de farver! 


Forsat god weekend. Jeg skal lege med Maja papir.... når jeg altså liiige er færdig med det kort der ligger på skrivebordet som jeg er i gang med.

Knus.

2 kommentarer:

  1. Så fantastisk vakre kort du har laget siden jeg besøkte deg sist!
    Min favoritt ble "vinkortet"; fargene og pynten på det er bare helt nydelig :))

    SvarSlet