fredag den 8. juli 2016

Hand over the wine....


Endnu et kort fra klubaften i aftes.
Det er mit bidrag til udfordringen hos Card & Scrap 


Papiret er fra en Marianne design blok. Rammen er skåret med die fra Joy.
Borten bag motivet er lavet med Martha Stewart punch.


Sommerfuglen er lavet med 2 memory box die og en Crafty Ann die.


Teksten er fra et stempelsæt med diverse vin tekster jeg har købt på hobbyauktion for nylig. Det sæt tror jeg jeg kommer til at bruge en del, for som Helle siger "det passer lige til folk i vores alderrsgruppe" hahaha.


Den lille flaske og glassene er fra en pose blandet dims Bodil og jeg købte engang på en af vore tøseture. Det passede lidt hertil synes jeg.


Forskellige blomster fra WO. Bregnebladene er skåret på Silhouetten.


Da vi var i Gavlhuset for nogle uger siden købte jeg den Memory box die der laver disse "krøller" - Den er da lidt fin...? er den ikke?


Tror simpelthen min søster skal have det kort på et tidspunkt - hihi. Hun er vild med vin.

God fredag aften.
Knus.

5 kommentarer:

  1. Super flotte kort du har lavet siden jeg har været på bloggen, men jeg har jo fulgt med på Facebook og set alle dine skønne kort, tak for god inspiration.
    God weekend

    SvarSlet
  2. Så nydelig kort du har laget! Herlige farger. Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Cardandscrap.
    DT Anita Lise

    SvarSlet
  3. flott kort,mange detaljer. takk for at du deltar hos card and scrap. DT Graciela

    SvarSlet
  4. Kjempeflott kort!!
    Takk for at du deltar i utfordring hos Card and Scrap.
    DT Ellenor Monica.

    SvarSlet
  5. Så utrolig nydelig. ♥
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem Line

    SvarSlet