tirsdag den 19. juli 2016

Gone Fishin´


I dag har jeg scraphygget med Helle hele dagen - super hyggeligt.
Og vi fik da også lavet lidt.
Her er det ene af de 2 kort jeg fik lavet:


Jeg har pakket kittet til dette kort for så længe siden at jeg ikke kan huske hvor papiret er fra - men måske er det Dixi craft.


Motivet er ihvertfald fra Pinterest og er stanset ud med Spellbinders die.


Gone Fishin er en Cheery Lynn die.


Fiskeren er en die fra Joanna Sheen.



Det er faktisk en rigtig fiske medalje jeg har sat på, der er plads til at gravere navn bagpå den *G* - Dem har jeg en stak liggende af, de er i nogle fine rød/hvid stribede bånd - meen...  det passede sgutte så godt lige her.

Gummistøvlerne er også en Joanna Sheen die.


Fisken er en die fra Amy design.





Hav en dejlig aften.
Knus.

1 kommentar:

  1. what a fine cards for men;)
    I wish you lovely summerdays with hugs from finland!

    SvarSlet