søndag den 10. juli 2016

Et Sommerkort...


Live and Love Crafts har en udfordring der hedder Sprinkles of Summer, og da jeg fandt dette motiv var jeg slet ikke i tvivl om at det skulle bruges på et sommerkort.
Derfor er kortet her mit bidrag til udfordringen hos Live and Love crafts.
Kortet måler ca. 13 x 18 cm.
Jeg har for første gang brugt min nye Spellbinders ramme.


Det er da en søde sommerpige ikke? Hun er stanset ud med MFT pierced oval.


Jeg har brugt masser af lækre roser i rødt og orange.


De små sommerfugle er lavet med en Tonic punch, halvperlerne er fra Dixi Craft.
Swirlen er skåret med die fra Creative Expression.


Tillykke teksten har jeg fået af Bodil. Bag motiv og ramme har jeg sat en strimmel bølgepap.


Badget er købt hos Lemoncraft i Polen.


Solbriller hører da til et sommerkort ikke? :)


Her er lige et par close-up billeder af de mange blomster.
Bladene er en die fra Creative Expression.



Og stokroserne er en die fra IO.


 Stort set alt på kortet har fået lidt gesso og/eller sværte.

Tak for besøg og god søndag.
Knus.

1 kommentar:

  1. Herlige farger du har brukt her, og blomstene er så flott plassert!
    Et nydelig sommerkort :))

    SvarSlet