lørdag den 2. juli 2016

Et kort med sol og strand.


Og jeg er lige ved at tro at det er mit første maritime/strandtema kort i år.
Men ... huhaa... nu er jeg i gang - og så er der stor fare for der kommer flere.

Papiret er fra en Joy 6" x 12" blok og jeg har delt baggrunden med en Spellbinders die.


Motiv fra et Nellie Snellen motivark. Rammen er skåret med Cheery Lynn die - og der er også brugt en chipboardramme jeg har farvet med sort gesso og derefter Creative Expression wax.

Lidt fiskenet fra Riddersholm, skaller og nogle få blomster.


Den lille hummer er skåret med Frantic Stamper die, Tillykke skiltet har jeg fået af Bodil.


Pelikanen er en Cottage Cutz die og krabben er fra samme diesæt som hummeren.


Vanddråber lavet med dew drops,



Hav en herlig weekend.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Nydelig! Du er jo ein mester på maritime kort :)

    SvarSlet
  2. Nydelig kort! Så mange flotte detaljer du har tatt med, og fine dies du har brukt!
    Vakkert motiv, gir sommerfølelse!
    God helg til deg og kos deg med scrappingen!

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot med lækre finesser

    Ha en dejlig søndag, knus

    SvarSlet