torsdag den 28. juli 2016

Et kort med koøjet.


Og igen har jeg haft fat i Summertime papiret fra Maja design.
Mona og jeg har scraphygget i dag - og dette kort er stort set hvad jeg nåede at få lavet.
Men vi har fået drukket kaffe og snakket - og spist lækker frokost på Billund Pizza og Steakhouse (Billunds absolut bedste spisested!) og det er jo også en del *G*

Jeg er vild med den blå farve.


Koøjet er en die fra Marianne design. Jeg havde egentlig bestemt at jeg ikke ville have den - men da jeg så fandt den til minus 40% forleden... nå ja ... så røg den da i kurven, og hvor er den fed!
Motivet er skåret ud af et af mønsterarkene i Summertime serien.


Forskellige blomster, lidt skaller og blondeblad og blomst. Glaskuplen med roret er jeg ret vild med. Fiskenettet er købt på Convention engang.


Helle og jeg har lige købt mågen hjem - det er en die fra Frantic Stamper som vi ikke kunne leve uden - haha... (sammen med et par stykker mere)


De andre måger er en Joanne Sheen die. Stjernerne er købt på facebook. 



Jeg er ret vild med det koøje! Det tror jeg nok jeg får brugt en del.





Tak for besøg ... og især tak hvis du smider en lille hilsen! :)
Knus.

5 kommentarer:

  1. Et sommerlig og fint kort, med mange fine detaljer på:)
    Så hyggelig og kunne tilbringe en dag med en venn, og i tillegg så mye kos:)
    Ønsker deg en fin kveld:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlet
  2. Flott kort, Dorthe! Fine farger og detaljer!
    Har også fått meg det koøyet fra Marianne Design, må visst snart prøve det ut ;)
    Ha en fin dag - og weekend!

    SvarSlet
  3. Flot kort, og hvis nogen skulle have koøjet, må det da være dig ;-)

    SvarSlet
  4. Lekkert! Den koøye-dien var stilig.

    SvarSlet
  5. Fantastic light card.. I like your style. :)

    SvarSlet