søndag den 3. juli 2016

Et Bryllupskort mere.


Jeg scraphyggede det meste af dagen i går - og det blev blandt andet til dette kort.
Igen et Bryllupskort.
Jeg har brugt en af de kortbase die som Die´Sire har lavet, de er ret smarte synes jeg.
Og jeg har igen brugt papir fra Maja design.


Brudeparret er en die fra Craft emotions. Jeg har skåret dem i kvist karton.

Stemplet er fra Dixi craft - og hjertet udenom er en Cheery Lynn die.



De bittesmå trekantede rhinsten er købt i Søstrene Grene.


Blomster fra WildOrchid

Blomsterne har fået lidt klar Wink of Stella - så der er lidt glitter på - det er lidt svært at se på billederne.
Jeg har stukket små stykker gaze ind hist og pist.


Derudover har jeg lavet hemmeligheder - men det får I nok at se engang ;) 
God søndag.
Knus.

1 kommentar:

  1. Nydelig som alltid!
    Likte godt fasongen på kortbasen :))

    SvarSlet