lørdag den 30. juli 2016

Du danske sommer.....


Igen har jeg haft fingrene i Summertime papiret fra Maja design.
Jeg fik min højt ønskede jordbær die hjem forleden, og den passer da bare så godt til Summertime serien.


Rød er ellers ikke den farve jeg bruger mest - men men....  ingen regel uden en undtagelse.
Doilyen bag motivet er en Marianne design die.


Den søde sommerpige er et motiv fra serien.


og det samme er det lille skilt med Happy Summer teksten.


Min nye jordbærdie er vist i virkeligheden en gammel sag fra Cottage cutz, den er ihvertfald på det nærmeste umulig at opdrive. Jeg fandt, efter meget søgen, min i Holland - og jeg skulle egentlig have haft 3 - men de havde kun 2 - og skrev at de ikke kunne få flere hjem.
Så meget desto mere grund til at være rigtig glad for den... ikke? :)



Sommerfuglen er fra Joy.


Mine uundgåelige blomster - hehe. Jeg måtte bare have et Dannebrog med på kortet og fandt en epoxy (jule)stickers i gemmerne .... købt i Fakta engang.


Flere jordbær....  er de ikke FINE? 


Hav en fantastisk weekend.
Knus.

7 kommentarer:

  1. Det er et fantastisk flot kort du har lavet, og jeg kan godt forstå du er glad for din jordbær die, den er da også fuldstændig fantastisk.
    Jeg elsker rød, lige min farve, så dejlig med undtagelser:) hi hi

    SvarSlet
  2. Et vidunderlig sommerkort du har laget, Dorthe, og rødt er en flott farge!
    Nydelige ark - må visst kjøpe noen av dem snart ;) - og kortet er så vakkert pyntet.
    Jordbær die'en er virkelig lekker. Skjønner du er glad for at du fikk tak i den :)
    Fortsatt god søndag til deg!

    SvarSlet
  3. Et dekorativt og fint kort, med fine arkt og pynt:)
    Den er jo bare så fin den jordbær diesen du har her.
    Ønsker deg en fin søndag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlet
  4. this card is gorgeous....love everything about it....design, colors, image and especially the strawberry die!!!

    SvarSlet
  5. Så fantastiskt fint!! Underbara jordgubbar och vackra detaljer!

    Knus
    Linda

    SvarSlet
  6. I like this girly card! You are so talented in cardmaking..

    SvarSlet
  7. A lovely card with a really sweet image.

    SvarSlet