mandag den 18. juli 2016

Bryllupskort i brunt.


Igen har jeg lavet et bryllupskort.
Jeg bruger normalt kun det brudepar til bestillinger - og det er da for åndsvagt *G* - Så nu har jeg skåret og samlet nogle stykker - så nu skal der da laves kort med dem.


Denne gang blev det et brunt kort med papir fra Studio light.


Brudeparret er en die fra Joanna Sheen, udstansningen bag er lavet med en die .... jeg tror der er fra Cuttlebug. Har haft den længe, men har jo ikke gemt indpakningen.


Tillykke er et Stampendous stempel, skåret ud med La la-land die.
De små hjerter har jeg fået af Bodil.


Masser af roser ... og en enkelt magnolia.


Swirl og blade er lavet med Creative expression die.


Jeg skulle egentlig ikke lave kort - men kom lige forbi scrapbordet - kender i det?



God ny uge - og tak for besøg.
Knus.

5 kommentarer:

  1. Et fint bryllupskort i en fin brunfarge:)
    Et fint brudeparrt og fint pyntet med blomster:)
    Ønsker deg en fin kveld:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlet
  2. Nydelig bryllupskort. Den dien var lekker.

    SvarSlet
  3. Det er så smukt i disse farver

    God sommer til dig , knus

    SvarSlet
  4. I love, love, LOVE everything!

    SvarSlet