onsdag den 6. juli 2016

Årets sidste studenterkort.


Endnu et kort min søster skal bruge i weekenden og mon ikke det er årets sidste Studenterkort.

Jeg har liftet det kort jeg selv lavede til min Søn - som var et lift efter et kort jeg så i Kort og Scrap inspiration, som igen var et lift efter et andet kort - haha....

Ihvertfald endte jeg ud med dette kort.

Der er brugt sort, hvidt og rødt karton.
Baggrunden er lavet med Nellie Snellen embossingfolder.


Uglen er lavet med die fra Joy.


Student er en Nellie Snellen die, blomsterne er fra WO og bladene er skåret med die fra Tattered Lace.


De store tal er en MFT/DieNamic die.


Og bannerne er også en MFT/DieNamic die.


Hav en skøn blæsende eftermiddag.
Knus.

2 kommentarer:

  1. Så smukt et studenter kort

    God dag til dig, knus

    SvarSlet
  2. Skønne kort du har lavet siden jeg var her sidst.

    SvarSlet