tirsdag den 12. juli 2016

Acrylmaling og stempler.

I går morges surfede jeg lidt rundt på forskellige blogge - og på en norsk blog så jeg et fedt tags med malet baggrund.
Jeg ved ikke hvad hun havde brugt til at male med - men jeg har nogle bittesmå dåser med acrylmaling, og så skulle det da prøves.

Det kom der så disse 5 tags ud af.
De er ret hurtige at lave - lige bortset fra tørretid på malingen selvfølgelig.
Og selvom det ikke helt er min sædvanlige stil - så var de mindst ligeså sjove at lave.


Jeg har brugt min Tim Holtz die at lave tags med, men næste gang vil jeg selv skære så de bliver større.

På alle tags har jeg brugt mine Stampendous stempler jeg købte i Ejsing i foråret.
Det er vel heller ikke for tidligt de kommer lidt i brug :)

Alle motiver er embosset.... Det gør jeg så også for sjældent... *GG*

Og så synes jeg bare at sugerør er FEDE på de tags...




God ny uge!
Knus.

2 kommentarer:

  1. Tags'ene dine ble flotte - og det gjorde seg godt med sugerørene som pynt!
    Artig av og til å prøve seg på noe annet enn våre "trygge" prosjekter :))

    SvarSlet
  2. Altid sjovt at prøve nyt....jeg selv overvejer også en kombi med maling og scrapting. Har masser af maling fra da jeg malede på lærred og har også lidt lærred tilbage, så det skal bruges :-)
    Husk at du kan tørre malingen enten med varmepistol el. føntørre. Det har jeg gjort i mange år når jeg skulle videre med mit maling :D

    SvarSlet