lørdag den 9. juli 2016

3 lags kortet i en anden udgave.


Jeg fik en ny ide til 3 lags kortet med hul - og den måtte jeg så afprøve i aftes.
Det blev til dette kort.

Det bliver endnu et bidrag til udfordringen hos Card and Scrap


Papiret indeni er fra Pion - og ellers er der igen bare brugt ensfarvet karton til basen.

Jeg har igen brugt en af de ret fede kortbase die fra Die´Sire


Hullet har jeg denne gang lavet med hjerte fra Joy - og så har jeg skåret en  Poppystamp "Diamond background"  og sat bagved.
Herpå halvperler.
Bag gitteret igen et af Gittes smukke stempler.


De fine små hjerter er skåret med Cheery Lynn die.


Igen er det blomster fra Wild Orchid.


Både bladene og efeurankerne er lavet med dies fra Creative Expression.


Og også her valgte jeg at lave kortet i 3 lag.


God weekend.

4 kommentarer:

  1. En kreativ og fin idee du fikk til et flott kort:)
    Fin dekorert med mange fine blomster og en kreativ bruk av dies.
    Ønsker deg en fin helg:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlet
  2. Dette var da et skikkelig lekkert kort!
    Takk for at du deltar hos Card and Scrap denne måneden :)
    Siri DT

    SvarSlet
  3. Nydelig kort med flotte detaljer.
    Takk for at du deltar i utfordring hos Card and Scrap.
    DT Ellenor Monica.

    SvarSlet
  4. Så utrolig nydelig. ♥
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem Line

    SvarSlet