onsdag den 22. juni 2016

Sønnen fik sin hæklede hue - og moderen er STOLT!


I går blev Patrick student - og han fik sin fine hæklede hue på.
Jeg synes den hue er SÅ fin - og jeg er lidt stolt over at han tør skille sig ud fra mængden :)

Her er et billede 


Her er min seje søn med den fine hue:


De blå roser var utroligt fine - se bare:


Han fik faktisk endnu en hue. For jeg havde bestilt bord på Billund Pizza og Steakhouse til spisning i aftes - så vi kunne fejre ham lidt.
Det første der skete da vi havde sat os til bords var at en af drengene kom og åbnede en flaske champagne - på husets regning, så vi kunne skåle med Studenten.

Vi fik som altid super lækkert mad - og da vi var mætte og glade og egentlig var klar til at gå kom ham her:


Ergin kom med endnu en fed hue i form af den lækreste kage


Et lidt bedre billede af kagen:


Den havde de også fået lavet til ham - og det var også en de gav. Det er sgu da service ud over alle grænser. Er det mærkeligt at vi kommer en del dernede?


Nå ja... sønnike skulle jo også have et kort, og det blev lavet i sidste øjeblik - jeg har haft migræne de sidste 2 dage - så jeg var godtnok lidt bagud med alting, men jeg nåede det. 
Jeg liftede et kort Mette F. viste i Kort og Scrap gruppen for nylig.
Her er min udgave:


Meget enkelt - men jeg synes den er fin.
Den blå farve er dog ikke helt rigtig - men pyt.


Hav en herlig dag.
Knus.

5 kommentarer:

  1. Stort tillykke med sønnike og sikke dog en fin hue du fik lavet til ham:-)
    Også en dejlig overraskelse han blev forkælet med bagefter :-)
    Nu kan han nyde sommeren og han fortjener det :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke til dig og din søn.
    Det var en rigtig flot hue han havde på og hue nr. 2 var jo lige til at spise;)
    Dejligt at han havde en god dag, han så glad og tilfreds ud:)
    Flot kort du havde lavet
    Øv med migræne, håber du er i bedring
    God dag

    SvarSlet
  3. Tillykke med sønnen, jeg syndes at den hue er super fed, kort er meget enkelt og det er faktisk rigtig flot
    Træls med den omgang migræne, godt du blev klar til feste
    Og for resten tak for sidst ;-)
    God aften

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med sønnen.... og sikke en flot hue. Synes han er så sej, at han tær skille sig ud fra mængden:-)
    Og en flot fest, hvor han blev fejret med endnu en sød hue.... og et rigtigt fint kort også

    Godt du fik det bedre og kunne nyde dagen, knuser

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med huen til både Patrich og mor. Virkelig flot hue og virkelig flot at Patrick tør være sig selv og skille sig ud. Han er vel ikke sin mors søn for ingenting. Men det kræver sin mand !
    Så fint et kort du også har lavet.
    Sikke da en aften I har haft på det spisested. De har forstået at forkæle jer. Selvfølgelig kommer man det sted igen....
    Håber Patrick får nogle skønne dage mens han fejrer eksamen, og at I bagefter får en herlig sommer begge to.
    Knus.

    SvarSlet