mandag den 13. juni 2016

Så er jeg tilbage.


Hej derude i blogland, jeg håber det går godt.

I dag er jeg tilbage på bloggen efter en lidt lang pause, men nu skulle der gerne begynde at ske lidt herinde igen.

Bare for hyggens skyld har jeg lige siddet og nusset med dette kort.


Papiret er fra Magnolia.


Den buede bort er en forholdsvis ny die fra Marianne design som Charlotte fristede mig til at købe da Bente og jeg for nylig var i ScrapbookFun  Jeg har trukket lækkert organza gennem borten og lavet en sløjfe med samme organza.
Borten under er lavet med die fra Tim Holtz.

Blomsterne er fra Dixi craft. De er de eneste jeg endnu har opdaget der laver roser i lige præcis den lækre nuance af lyserød. Blondeblomsten er fra Prima.


Teksten er stanset ud med MFT/DieNamic die.


Motivet er fra White Fairy, rammen omkring er fra Marianne design.


Og doilien er lavet med Prima die.


Jeg håber der stadig er nogle der gider kigge her forbi - og beklager den længere pause.
Knus.

7 kommentarer:

  1. Det er et rigtig fint kort, det ser flot ud med bånd trukket igennem udskæringen:)
    Dejlig at du er tilbage på bloggen, men nogen gange er det dejligt med en pause:) kender det godt.

    SvarSlet
  2. Dejligt kort. Jeg følger dig gerne 😀

    SvarSlet
  3. Selvfølgelig 😀 håber det går bedre med armen nu.
    Og som vanlig stil fortsætter du med dine altid smukke kort

    Ha en god dag, knus

    SvarSlet
  4. Super super smukt kort, godt du er tilbage igen. Den hvide firkantede die med den fine hulkant, hvor er den fra?? Knus fra 10na

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tina.

      Det er en Marianne Design craftable CR1332.
      Håber I har det godt i Esbjerg.
      Knus Dorthe

      Slet
    2. 1000 tak, der fik jeg lige et nyt behov. Vi har det godt i Esbjerg 😊 Håber snart vi mødes igen. Knus

      Slet
  5. Kjempefint kort med så mange flotte dies og detaljer. Godt å ha deg tilbake , klem Synnøve

    SvarSlet