tirsdag den 28. juni 2016

Kort af rester.


Jeg fandt æskerne med mit Maja papir frem her i eftermiddag - og det kan jeg altid blive inspireret af - så det endte da også med dette kort.

Det er lavet af nogle af resterne af Maja papir, lige fra noget af det ældste til noget af det nyeste - men jeg synes tit Majas papirer kan bruges på tværs af kollektionerne.


Motivet er fra et Nellie Snellen motivark.


Tillykke er stemplet på en af kanterne af et ark mønsterpapir.
Gazen har jeg fået af Bente.

Swirlen jeg har gemt delvis bag motivet er skåret med die fra Creative Expression. Jeg har pyntet den med bittesmå rhinsten.


Blomster fra WO, denne gang er det for en gang skyld ikke roserne jeg har fundet frem (jo de brune)
Bladene er skåret med die fra Creative Expression og Joy craft.


Den brune doily er skåret med die fra Prima - den lille blondedoily er også fra Prima.


 
Nu vil jeg hen og gøre dejlige danske jordbær klar til dessert i aften :) uhmm...
Hav en skøn aften.
Knus.

2 kommentarer:

  1. Nydelige farger og vakkert pynta kort.

    SvarSlet
  2. Nydelig kort!
    Så mange fine detaljer du har satt på og et herlig motiv :))

    SvarSlet