lørdag den 18. juni 2016

Igen et "Postkort"


Endnu en af min søsters kolleger fylder rund - og jeg blev bedt om at lave et kort.
Og det blev så til dette kort.


Papiret er fra Maja design.


Gerne "noget med post" skulle der på kortet, så bl. a. disse frimærker kom der på. 
Jeg har ændret farve på både dem og motivet så det passede lidt bedre sammen.

Posthornet er fundet på google, det fik også ny farve. Tallene er skåret med min nyligt erhvervede die fra We R.
Begge cirkler under motivet er skåret med Marianne design die.


Og så selvfølgelig nogle af mine helt uundværlige blomster.  Alle fra WildOrchid.
Blade er skåret med die fra Joy.


Og så den nye Tillykke fra Nellie Snellen, den er jeg SÅ glad for!

Der er kommet navn på kortet efter jeg tod billeder ;) 


I dag suser jeg højt mod nord med en flok skønne tøser fra Torsdagsklubben. Vi har planlagt en tur op og se Gavlhuset - og derefter til ophørsudsalg hos Riddersholm - og hvem ved hvad vi mere finder på?
Rigtig god lørdag/Weekend.
Knus.

4 kommentarer:

  1. Så mange lekre og flotte kort du har laget siden sist jeg var innom bloggen din!
    Godt å ha deg tilbake i bloggverden :))

    SvarSlet
  2. Skønt postkort igen. Og også en masse fine kort i de forrige indlæg. Siden jeg var her sidst.
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Nydelig kort med mange lekre detaljer! Så lekker blonde!
    klem Unni

    SvarSlet
  4. Flot kort du har lavet.
    Håber I havde en god tur, det var jo skønne steder I skulle besøge:)

    SvarSlet