tirsdag den 14. juni 2016

Herrekort i rødt og brunt.


Morgenen er gået med at lave dette Herrekort.

Papiret er fra min restebunke så jeg ved ikke hvor det er fra.


Motivet er et Digi stempel, jeg har skåret det ud med Spellbinders die - og bagved en doily skåret med Cheery Lynn die.


Møtrik hjørnerne er en die fra Joanna Sheen.


Ternene er en die fra Cheery Lynn, blomsterbåndet er fra gemmerne.



Og teksten er også et digi stempel - jeg har punchet ud med forskellige EK punch.


Rød er ellers ikke en farve jeg bruger så meget - men jeg kan nu egentlig meget godt lide farven.

Til Jer der har spurgt til min arm. Det går meget bedre, tak. Jeg går dog stadig til behandlinger hos fysioterapeuten.
Hav en skøn dag.
Knus.

4 kommentarer:

  1. Skønt kort. Ingen kan som dig blande gamle biler, møtrikker og røde blonderoser..... Og slippe godt fra det. Det er da kreativt.

    SvarSlet
  2. Lækkert kort, jeg elsker rødt, smukt lavet.
    Dejligt at det går bedre med din arm:)

    SvarSlet
  3. Det er så smukt .... dejligt det går fremad med armen

    God aften, knus

    SvarSlet
  4. Så vakkert motiv , friske og fine farger sammen . Klem Synnøve

    SvarSlet