lørdag den 25. juni 2016

Gult og brunt ....


og friskt og tøset ... eller?

I dag laver jeg kun lige præcis det jeg gider - og jeg gad sidde og fedte med et kort i et par timer. Det kom der så dette kort ud af.

Papiret jeg har brugt er fra Maja design "Walking in the Forest"


Motivet fandt jeg på Pinterest i formiddag - det måtte jeg lige lave et kort med.
De to udstansninger bag motivet er begge lavet med Joy die.

Tillykke er en die fra Nellie Snellen, og murstenene er en Dixi craft die.

Flere Dixi musten - og små træstjerner købt via Wish.


Bodil og jeg købte hver en pæn stak twine da vi var til ophørsudsalg hos Riddersholm - men her er det dog noget af det gamle jeg har brugt til sløjfe. Den lillebitte kamé har jeg haft lææænge.


Blomsterne er fra WildOrchid og begge slags blade er skåret med Dixi craft dies. Det er nogle af mine absolutte yndlingsblade og nogle af de dies jeg bruger allermest.



Jeg er efterhånden helt vild med den gule farve - det ses vist også lidt på kortet her.


Forsat god lørdag.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Så mange flotte kort du har laget de siste dagene!
    Men det siste her i gult og brunt er bare rålekkert, skjønne farger!
    Så flink du er til å finne flotte motiver på nettet :))
    Ha en god weekend!

    SvarSlet
  2. Et detaljrikt og flott kort du har laget, i fine farger og et fint motiv, som passer godt inn blandt de fine detaljene du har brukt:)
    Har tittet meg litt rundt i bloggen din, og må si du lager masse fine kort:) Likte den heklede luen til din søn:)
    Legger meg til som følger, så jeg kan se når du legger ut dine fine kreasjoner.
    Ønsker deg en fin søndag:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlet
  3. Det er så smukt.... ser fint ud med den gule garve

    God dag til dig, knus

    SvarSlet