onsdag den 15. juni 2016

Et lyserødt pigekort...


Her efter aftensmaden har jeg igen siddet og hygget lidt i scraphjørnet og det kom der dette kort ud af.

Papiret er fra Pion design.


Bodil lokkede mig med på "osetur" til ScrapbookFun i går - og blandt andet denne Tillykke die fra Nellie Snellen måtte da med mig hjem.
Den lille doily er lavet med MFT/DieNamic die.


Hjørnet har jeg fået i gave et sted jeg købte gipsforme. De hjørner gad jeg ellers godt have flere af.


Motivet er fra et klippeark vi fik i en goodiebag til en af forårests Scrap events.


I dag fik jeg blomsterlageret fyldt op med råhvide og cremefarvede roser, de var også lige ved at være en mangelvare - men nu kan jeg bruge løs igen, det har jeg det også bedst med - hehe.
Stjernen er skåret med Spellbinders die.
De grønne swirl/blade er lavet med en Marianne die der også fandt vej hjem med mig i går.


Igen blev det et kort i størrelsen 10 x 20 cm - det er ellers længe siden jeg har lavet et i de mål.


Hav en fantastisk aften.
Knus.

4 kommentarer:

  1. Så utrolig flott kort kort i lekre sarte farger:)

    SvarSlet
  2. Det så sart og smukt et kort med dine fine detaljer.... godt du har fået blomster igen da du jo er storforbruger af dem:-)

    Ha en god dag, knus

    SvarSlet
  3. Hvor er det super fint, den tillykke die må vist også hjem til mig:)

    SvarSlet
  4. Så nydeligt kort . Likte så godt fargene , dekoren og oppsettet. Klem Synnøve

    SvarSlet