fredag den 24. juni 2016

Et kort i Shabby chic stil.


De sidste dage har i den grad stået i Studenternes tegn her i huset - og der har været fest og glade dage - hihi.
Eksamen er vel overstået - huen er i hus, Studenterkørslen foregik hele dagen i går - og i dag har vi været til Translokation.

Og NU trængte jeg simpelthen til at hygge i mit scraphjørne lidt igen.
Det kom der dette lidt Shabby kort ud af.
Jeg har lige købt en portion kort med kuverter i størrelsen 13 x 18 cm - og dem har jeg brugt et af her.
Det kunne sagtens blive en ny favorit størrelse her.
Papiret jeg har brugt er fra en lidt ældre Tilda blok.


Motivet er fra samme Tilda blok - jeg stemplede Tillykke på med et Hobbygros tekststempel.


De små rhinstensstjerner har jeg købt på ebay. Gazen har jeg fået af Bente (Tak!)


Hjørnet er en 3D foam stickers.


Jeg har brugt af mine hjemmelavede stengips swirls. Blomsterne købte jeg til ophørsudsalg hos Riddersholm i lørdags.


Blonden fandt jeg i gemmerne og de store rhinsten er fra Dixi craft.

Tror måske jeg smutter i min lille krog og hygger videre.

Ha en herlig eftermiddag og aften.
Knus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar