mandag den 2. maj 2016

Dreng eller pige..?


Et kort til de vordende forældre måske?
Jeg har været ved fysioterapeut endnu engang i dag - og hun er godt nok en hård nyser.
Men det skal vel være skidt før det bliver godt.
Lige nu kan jeg nærmest ikke løfte armen - men så er det jo godt jeg stadig har venstre.

I dag har jeg fået lavet dette kort med ene Dixi craft materialer.

Papiret er fra de 2 nye baby blokke. Jeg har delt papiret med en Dixi border die.


Blomst og bær i lækre baby farver.
Bladene er skåret med die fra Dixi.


Det søde motiv er en Dixi toppers.


Hænderne er en af de nye die fra Baby serien.


Og bogstaver fra en alfabet die også fra Dixi.


Borten er et stempel.

Metalblomst og sugerør er også fra Dixi.




Tak for besøg - og god ny uge!
Knus.

2 kommentarer:

  1. Åh, hvor er det fint, super sød måde du har delt kortet op på:)

    SvarSlet
  2. Det er så sødt et baby kort... så det klarede du jo fint med en hånd

    God bedring , knus

    SvarSlet