lørdag den 30. april 2016

Vintage Romance herrekort.


Jeg er vild med Maja designs nye serie.
Og torsdag aften fik jeg også lavet dette Herrekort med de nye papirer.




De er hele 3 af de flotte herremotiver på det ene motivark, og dem får jeg nu nok hurtigt brugt.
Tillykke er skåret med die fra Nellie Snellen.
Blingbåndet har jeg fået af Tina (Tak!)


Stjernerne er skåret med die fra Joy - og blomsten jeg har limet på er den eneste die jeg har hvor jeg ikke kender mærket :/ - Jeg har købt den for lææænge siden hos Anjas kreative verden.

Bilen er skåret ud af et af mønsterpapirerne i "Vintage Romance" serien. Jeg har skåret ud med CreaLies stitched oval.


Kæderne er en Elisabeth craft die.


Det var hvad jeg fik lavet torsdag aften, altså udover en masse hyggelig snak med skønne scraptøser.

God weekend.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Ja, det er noget lækkert papir og dit kort blev så flot

    God weekend , knus

    SvarSlet
  2. Flott herrekort, Dorthe, dette likte jeg godt!

    SvarSlet
  3. Meget lækkert herrekort, fedt papir:)

    SvarSlet