lørdag den 2. april 2016

Skønne lange mennesker.


Jeg har en bestilling liggende på et Sølvbryllupskort - og jeg har så lige lavet dette eksempel.

Kortet er mit bidrag til udfordringen hos Nordsalten hobbyklubb "Rester" - for jeg har brugt masser af rester til kortet her.

Kortet er i størrelse 12 x 17 cm - det kan sagtens gå hen og blive en ny favorit størrelse for mig.
Papiret er fra Marianne design.


Teksten er et stempel fra Dixi craft.




Blomster fra WO og nogle sølvblomster jeg har købt i udlandet.
Bladene er lavet med die fra Dixi craft.


Er de ikke herlige de to lange mennesker her? De er lavet med die fra Lea´bilites


Og det store hjerte er en die fra Joy.

Nu håber jeg at kortet kan bruges - ellers må jeg jo lave et nyt ;)

Her er et billede hvor man bedre kan se alt sølvet på kortet.

6 kommentarer:

  1. Det er et rigtigt lækkert kort og jeg kan godt li de lange mennesker

    God søndag, knus

    SvarSlet
  2. Dette var nydelig!
    Diesen med de lange personene var skikkelig artig :))

    SvarSlet
  3. Det er dæleme flot...og de der lange mennesker er simpelthen for herlige :D

    SvarSlet
  4. Nydelig kort! Herlige de diesene :)
    klem Unni

    SvarSlet
  5. Så vakkert et kort og jeg liker godt de lange menneskene på kortet :)

    SvarSlet
  6. For ett nydelig kort! Masse lekre detaljer. Takk for at du Scrapper med oss i NSHK.
    DT-Mari

    SvarSlet