fredag den 29. april 2016

Nyt lækkert Maja papir.


I sidste uge købte jeg den nye serie fra Maja design men først i aftes fik jeg tid/lyst til at lege med de skønne papirer og det kom der to kort ud af.
Det ene er dette feminine kort.


Papiret har virkelig nogle skønne farver.


Motivet er fra et af papirerne i serien. Jeg har sat små perler på "rammen"


Denne smukke blonde har jeg købt på eBay


det samme gælder blomsten her.


Og så mine uundværlige WildOrchid blomster.
Bag blomsterne en doily skåret med Prima die.


Jeg lavede også et Herrekort med den nye serie - men det kan I se i morgen.


God fredag.
Knus.

3 kommentarer:

  1. Kortet er nydelig!
    Og så mange skjønne detaljer du har på det!
    God helg til deg!

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot, meget stilfuldt, det er virkelig noget skønt papir, det må vist også hjem til mig:)

    SvarSlet