torsdag den 7. april 2016

Et konfirmationskort igem.


Morgenen er gået med at lave dette kort - der også allerede er blevet hentet.


Papiret er fra en Felicita design blok jeg vandt da jeg var til Scrap i Ejsing


Konfirmation er et stempel fra Scrapper. Jeg har skåret teksten ud med banner die fra MFT/DieNamic.


Motivet er en Dixi craft toppers, skåret ud med Nellie Snellen pierced die.

Navn og dato er som vanligt lavet med mine uundværlige JustRite alfabeter og er skåret ud med Nellie Snellen die.

Forskellige blomster fra Wild Orchid. Efeubladene er skåret med dels Creative Expression die og Joanna Sheen die.


Og Zig zag borten er en MFT/DieNamic die.


Var lige en tur forbi lægen i morges, så nu skal jeg både til øjenlæge, hudlæge og fysioterapeut - hmm... skulle da nok bare være blevet hjemme ;)
God torsdag.
Knus.

7 kommentarer:

  1. Rigtig flot kort i en skøn farve:)
    Øv med lægen, det var da også en ordentlig omgang, men så bliver du sikkert lige så god som ny bagefter;)

    SvarSlet
  2. Flot kort.
    Øv med lægen.

    SvarSlet
  3. Superflott konfirmasjonskort!
    Du er så god på herre-/guttekort :))

    SvarSlet
  4. Kjempeflott og sprekt kort :)

    SvarSlet
  5. Dette kortet likte eg godt. Friske farger, tøft motiv og flott blomsterpynt som passer bra til gutter også :)

    SvarSlet
  6. Så stilig konfirmasjonskort! Kult motiv.
    klem Unni

    SvarSlet
  7. Super flot kort i fine farver og ja, du måtte da hellere have blevet hjemme , men god bedring

    God weekend til dig, knus

    SvarSlet