onsdag den 20. april 2016

En gymnast og en skytte.


Et par kort jeg fik lavet i går. 
Det bliver ellers ikke til meget kreativt for tiden, men lidt har også ret.

Til det første har jeg brugt papir fra Marianne design.
Skydeskiven er skåret på Silhouetten.

Navnet er skrevet med Tim Holtz bogstavstickers.
De fede metaldimser har jeg fået af Tina (Tak!)



Riflen er også skåret ud på Silhouetten.



Bregnebladene er en Spellbinders die og blomsterne er fra WO.

De store tal er lavet med MFT/DieNamic die.


Og så et til en gymnast.
Her er brugt papirer fra Joy craft. 
Jeg har delt baggrundspapiret med en Spellbinders die.


Gymnasten er fundet på google og bare printet ud, og derefter skåret ud med en lækker La la-land die jeg købte da Bodil og jeg var på tøsetur i går.

Konfirmation er en Nellie Snellen die.


Blomster fra WO og doilyen er en Prima die.


Navn og dato er stemplet med JustRite stempler og stanset ud med die fra samme La la-land sæt som ovalen er fra.


Glæder mig til en hyggelig dag i selskab med skønne kvinder!
God onsdag.
Knus.

2 kommentarer:

  1. Flotte kort begge to, du er altså god til at finde på:)
    God dag

    SvarSlet
  2. Så tøft skytterkort! skikkelig kult :) Nydelig gymnastkort. Lekkert pyntet med blomstene.
    klem Unni

    SvarSlet