fredag den 8. april 2016

En Fodboldfreak...


Forleden blev jeg spurgt om jeg kunne lave 2 forskellige kort til den samme drengs konfirmation.
Heldigvis har han flere interesser - så det kunne jeg sagtens.
Her er det første af kortene - som jeg fik lavet begge to i klubben i aftes.

Jeg aner ikke hvor papiret er fra.?  Jeg har delt baggrundspapiret med Spellbinders kant die.


Motivet er et stempel fra Dixi craft.


Og fodboldrammen er skåret med en die fra Dixi craft. De to ting bliver flittigt brugt i Konfirmationstiden.


De små chipboardstjerner er vist fra Polen, rhinstensstjernerne jeg har sat på er købt i Søstrene Grene.


Blomster fra Wild Orchid .

Jeg har igen haft gang i mine JustRite stempler, her er teksten stanset ud med MFT/DieNamic die, bagved en scallop oval skåret med spellbinders.





Ha en fantastisk dag. 
Jeg nyder mine feriedage der jo skal bruges inden 1. Maj. 
Knus.

1 kommentar:

  1. Det er rigtig flot, det ser super godt ud med de sugerør:) og så teksten, du er altså heldig at du har både stemplerne og klodsen til at sætte dem i;) håber snart der kommer et firma som laver noget tilsvarende, så vil jeg huske at købe begge dele denne gang, hi hi.

    SvarSlet