søndag den 6. marts 2016

Vil I se giraffen?


I går var jeg til Scrap i Ejsing - en helt igennem god og fantastisk hyggelig dag sammen med masser af skønne scrappere.
Bodil og jeg havde igen udvekslet motiver - og her er et af de kort jeg lavede.
Motivet har Bodil valgt:

Jeg har brugt papir fra Maja design.


Banneret er en La la-land die og bogstaverne er lavet med Tim Holtz die.


Yndlingsgirafferne er skåret på silhouette i ternet papir fra KarenMarie.

Lidt forskellige blomster fra WO - bladene er skåret med Dixi die.

Kær Giraf ikke?

Stempel fra Orion design (og nej - de kan ikke købes mere) punchet ud med SU punch.

Jeg udfordrede iøvrigt mig selv til at lave kort med nye mål istedet for de evindlige kvadratiske.
Ideen til denne størrelse har jeg snuppet fra Tina :)

God Søndag!
Knus.

4 kommentarer:

  1. Det blev så fint..... dejligt at få hilst på dig igår

    God søndag, knus

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot og sødt, de giraffer er så skønne og billedet af giraffen er da ikke til at stå for:)
    Spændende at se dig bruge forskellige kort størrelser:)

    SvarSlet