fredag den 18. marts 2016

Sommer fornemmelser..?


I aftes i klubben fik jeg lavet de sidste 3 kort af de kits hvor Bodil og jeg havde valgt motiver til hinanden.
Motivet her er et jeg har valgt.
Kortet er mit bidrag til udfordringen hos Nordsalten hobbyklubb "Metall"

Jeg har brugt papirer fra Pion design, metallic karton og bølgepap.
Jeg er ret sikker på at kortet er inspireret af et jeg har set på Pinterest eller Facebook - men jeg kan desværre ikke finde det igen.


Motivet er ihvertfald fundet på Pinterest - jeg har skåret det ud med Nellie Snellen die.

Jeg har fundet en del chipboards frem til kortet, jeg har temmeligt mange af dem, jeg er bare en klovn til at få dem brugt. Men hjørnet, bladene og Tillykke er alle chipboards.
Blomster fra WO.


Flere blomster, og her er mit metal :) Sommerfuglen er en emaljeret charms.

Noget andet jeg har i stakkevis og glemmer at bruge er disse perle/rhinstensswirl... jeg må se om ikke jeg kan blive bedre til det. Nu har jeg da brugt noget på kortet her.

Jeg er stadig vild med de her aflange kort, tak for ideen til Tina. 

God fredag og snart Weekend.
Knus.

7 kommentarer:

  1. Og det blev lige så smukt som alle de forrige

    God weekend. knus

    SvarSlet
  2. Så nydelig det ble!
    Skjønne farger!
    Ønsker deg en fin weekend!

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot og en rigtig fin størrelse:)

    SvarSlet
  4. Super flot 😀 og vildt flotte farver 👍

    SvarSlet
  5. Nydelig kort med mange lekre detaljer!
    klem Unni

    SvarSlet
  6. Herlig kort i vakre farger, og jeg rett og slett digger den sommerfuglen, den var virkelig lekker. Og de chipboard bladene var veldig annerledes, og jeg likte de skikkelig godt. Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlet