onsdag den 16. marts 2016

Søde Påskelam.


Jeg har brugt lidt af formiddagen på at hygge med at lave dette Påskekort.
Det er mit bidrag til Scr@p-Cards Challenge hvor udfordringen er "Påske"

Jeg har brugt papirer fra Maja design.


Teksten og påskeliljen er begge klippet ud af mønsterark fra Maja design "Vintage Spring"
Gazen har jeg fået af Bente (Tak!)


Lammene er et motiv fra en lille Joy craft motivblok. 
Rammen er lavet med die fra Joy.


Forskellige blomster fra WildOrchid og de små æg har jeg købt på eBay engang.



Liljekonvallerne er en Spellbinders die og efeubladene er en die fra Joanna Sheen.


6 kommentarer:

  1. a very nice Spring card Dorthe! I love the little eggs
    between the flowers! and the picture with the lambs is so sweet!
    Thanks for sending your card to Scr@p-Cards Challenge...thanks!
    xx DT Gerie

    SvarSlet
  2. Hi Dorthe such a darling easter card! Same as Gerie I love the little eggs! They are so cute :) The flowers are stunning as are the colors and the two lambs so sweet :) But Gerie already said all of these things LOL ;)
    Thank you for joining our challenge! Good luck :)
    Regards Chantal
    DT member Scr@p-Cards Challenge Blog

    SvarSlet
  3. Herlig motiv du har brukt her, og blomsterarrangementet med de små eggene er flott!

    SvarSlet
  4. For eit herlig påskekort. Søtt motiv og flott blomsterdekor. Og dei små egge likte eg veldig godt :)

    SvarSlet
  5. Det er et super fint påskekort:)

    SvarSlet