fredag den 25. marts 2016

Post kort nummer 2.


Her er det andet kort til en Post/snart tidligere post :)

Papiret er fra My Mind Eye.


Jeg søgte lidt rundt på google efter et egnet motiv - og da jeg fandt posthornet var jeg ikke i tvivl.


Og så kunne jeg ikke stå for de her små cyklende postbude så de blev også printet.


Teksten er et krav til begge kort.

Her er et stykke fin blonde - og den røde bort er skåret med Joanna Sheen die.

Blomsterne blev valgt ud fra farverne i motivet og selvfølgelig med tanke på at det er til en Post.
Bladene er fra Prima.

Så er den bestilling heldigvis lavet, og jeg blev selv ganske godt tilfreds.


4 kommentarer:

  1. Hold op hvor er begge kort meget flotte! Heldig post :-)

    SvarSlet
  2. De er så flotte begge kort, jeg er ret vild med de røde farver og du får farverne sat sammen så det ser super godt ud, skønne kort.

    SvarSlet
  3. Hvor er det et skønt kort. Også det i forrige indlæg.

    SvarSlet
  4. Det er to super skønne kort i det pipske design

    God dag til dig, knus

    SvarSlet